از دست عزیزان چه بگویم؟


دلنوشته هام درباره کسی که همیشه دوسش داشتم و دارم

 از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست،گله ای نیست

گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

سرگرم به خود زخم زدن در همه عمرم/هر لحظه ای جز این،دست مرا مشغله ای نیست

دیریست از همه خانه خرابان جهانم/بر سر فرو ریخته ام چلچله ای نیست

در حسرت دیدار تو آواره ترینم/هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست

/

/

/

روبروی تو کیم من یه اسیر سر سپرده/چهره ی تکیده ای که تو غبار آینه مرده

من برای تو چی هستم کوه تنهای تحمل/بین ما پل عذابه،من خسته پایه پل

ای که نزدیکی مث من به من اما خیلی دوری/خوب نگام کن تا ببینی چهره ی دردو صبوری

کاشکی میشد تو بدونی من برای تو چی هستم/از تو بیش از همه دنیا،از خودم بیش از تو خستم

ببین که خستم/تنها غروبه عصای دستم

از عذاب با تو بودن در سکوت خود خرابم/نه صبورمو نه عاشق من تجسم عذابم

تو سراپا بی خیالی من همه تحمل درد/تو نفهمیدی تحمل چه دردی زانوی خستمو تا کرد



نظرات شما عزیزان:

mahdiyar
ساعت18:58---29 آبان 1391
سلام عزیز دل،پیدات نیست،دیگه مطلب تو وبلاگت نمیزاری!
منتظر مطالب جدیدت هستم


mahdiyar
ساعت18:54---27 آبان 1391
حالا اینکه دوسش دارم و بی قرارشم به کنار یه بدبختی هایی تو زندگی دارم که خدا نسیب گرگ بیابون نکنه به خدا تا الان انقدر از مرگم راضی نبودم!

انگار تو یه باطلاق افتادم و فقط داررم دست و پا میزنم،یعنی زندگی از این نکبت بار تر هم میشه؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟
پاسخ:آره بخدا میشه...میدونم سخته خودمم خوب میدونم اما سخت ترشم هست نکشیدی و نمی دونی


آروشا
ساعت18:40---27 آبان 1391
سلووووووم

به به چ وب ناسیپاسخ:ممنون حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:30 توسط mu cushle| |


Power By: LoxBlog.Com